sobota, 12 lipca 2014

Hej. Dostałam e-mail na temat strachu, o następującej treści:

 "Zawsze bałam się pokazać swoją prawdziwą twarz. Bałam się, że jeśli odejdę od grupy tych "fajnych" dziewczyn i zrobię coś po swojemu, będę wyśmiana. Jestem dość nieśmiała, dlatego zawszę idę za grupą. Chciałąbym wyrwać się od tych osób, które przypinają wszystkim etykietki, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Liczę, że dasz radę mi pomóc."
                                                                     Asia z Katowic

Asiu, ten strach jest mi osobiście bardzo bliski. Moim zdaniem nie powinnaś patrzeć na te osoby. Jeśli one przypinają etykietki innym, to oznacza, że mają wiele kompleksów. Nie martw się co o tobie myślą, ważne, że ty znasz swoją wartość.

 W każdej szkole jest grupa takich "gwiazdeczek"myślących, że są najfajniejsze. Nie pozwólmy im się zdominować !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz